Problem ze sprzętem? Zgłoś reklamacje

1

Aby zareklamować produkt należy najpierw zgłosić go do serwisu:

serwis@emidas.com.pl

2

W wiadomości należy podać:

  • Nazwę urządzenia
  • Numer seryjny 
  • Opis problemu
 
3

Wypełnić zgłoszenie serwisowe otrzymane na adres e-mail z którego zgłaszany był problem.

 
 

Gwarancja producenta

Dotyczy produktów wyposażonych w kartę gwarancyjną producenta
 

więcej

Niedoręczona lub uszkodzona przesyłka

 Sprawdź szczegóły ubezpieczenia
 

więcej

Zwrot bez podania przyczyny

Pamiętaj, każdy towar zawsze możesz zwrócić. Zobacz szczegóły.
 

więcej

Serwis produktów

Aby zareklamować produkt prosimy najpierw zgłosić się do serwisu być może uda się rozwiązać problem bez konieczności odsyłania produktu:
serwis@emidas.com.pl, (85) 873-04-55
W wiadomości należy podać: Nazwa urządzenia, Numer seryjny, Opis problemu.

Karta gwarancyjna sprzedawcy do pobrania (kliknij aby otworzyć, format PDF).

Następnie wypełnić zgłoszenie serwisowe otrzymane na adres e-mail z którego była zgłaszana usterka.

 Reklamacja niektórych produktów jest możliwa przez zewnętrzne serwisy. Wówczas procedura reklamacyjna jest opisana w karcie gwarancyjnej, której nie stemplujemy przy wysyłce. Karta gwarancyjna będzie mogła być podstemplowana po otrzymaniu przez klienta towaru, zapoznaniu się z nim oraz zaakceptowaniu jego stanu. Gwarancja producenta nie wyłącza uprawnień z tytułu niezgodności towaru z umową oraz rękojmi. Gdy produkt nie zawiera takiej karty reklamacja realizowana jest na podstawie dowodu zakupu przez sprzedawcę.

Adres serwisu:
Serwis Electric Midas - budynek TELKA
ul. Produkcyjna 108
15-680 Białystok

Przesyłki pobraniowe oraz nieopłacone nie są odbierane.


Rękojmia dla przedsiębiorców:

Rękojmia (dotyczy tylko przedsiębiorców, relacja przedsiębiorca-przedsiębiorca) zakup na fakturę VAT związany z prowadzeniem działalności gospodarczej lub zawodowej.
1. W przypadku rękojmi przedsiębiorca zakupiony przedmiot dostarcza do serwisu sprzedawcy na własny koszt. Produkt odsyłany jest na koszt sprzedawcy.
2. Wadliwy produkt jest w kolejności: naprawiany, jeżeli nie ma możliwości naprawy - wymieniony na nowy, jeżeli nie ma możliwości naprawy lub wymiany następuje zwrot pieniędzy. O sposobie zakończenia reklamacji decyduje sprzedawca. Produkt może być naprawiany wielokrotnie. Artykuły 560, 561 kodeksu cywilnego są wyłączone.
3. W przypadku gdy nie ma możliwości naprawienia lub wymiany reklamowanego przedmiotu na rzecz nową o tych samych lub podobnych właściwościach sprzedawca zwraca kupującemu wartość produktu bez dodatkowych kosztów (np. kosztów przesyłki). Kwota zwracana jest na podstawie korekty do faktury, której otrzymanie, strona kupująca, musi potwierdzić pisemnie. Dopiero po otrzymaniu podpisanej korekty lub oświadczeniu pisemnym, że taka korekta została odebrana następuje zwrot należności.
4. Sprzedawca nie ponosi kosztów montażu i demontażu wadliwego produktu.
5. W szczególności sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za poniesioną przez przedsiębiorcę szkodę (utracone korzyści i stratę majątkową) w przypadku wadliwego produktu.
6. Rękojmia wynosi 12 miesięcy.
7. W przypadku gdy reklamowane urządzenie nie będzie wykazywać wad wg. opisu zostania wystawiona faktura na kwotę 40zł brutto tytułem opłaty transportowej i usługi serwisowej (sprawdzenie produktu).
8. W przypadku gdy produkt objęty jest zewnętrzną gwarancją producenta rękojmia sprzedawcy jest wyłączona (nie obowiązuje).
9. W przypadku gdy urządzenie wykorzystuje do pracy materiały eksploatacyjne (np. drukarka - tusze, toner) muszą zostać dołączone te, które znajdowały się w urządzeniu w momencie powstania wady. W przeciwnym przypadku naprawa nie będzie możliwa. Sprzedawca nie ponosi kosztów
zużytych materiałów eksploatacyjnych w toku przeprowadzonej naprawy.

Pozostałe niezawarte powyżej kwestie reguluje kodeks cywilny.

Serwis

Masz problem z zakupionym w naszej firmie sprzętem? Chcesz złożyć reklamację?

poniedziałek - piątek 8:00 - 16:00

serwis@emidas.com.pl

GG 2878386

Daniel Koniecko

Koordynator Prac Serwisowych
  • SVEN - głośniki komputerowe
  • s
  • CASO DESIGN - wysokiej jakości produkty AGD
  • s
  • SKG - wysokiej jakości wyciskarki do soków
All rights reserved © Electric Midas
Created: detalstudio.pl & wojcikowski.it