Problem ze sprzętem? Zgłoś reklamacje

1

Aby zareklamować produkt należy najpierw zgłosić go do serwisu:

serwis@emidas.com.pl

2

W wiadomości należy podać:

  • Nazwę urządzenia
  • Numer seryjny 
  • Opis problemu
 
3

Wypełnić zgłoszenie serwisowe otrzymane na adres e-mail z którego zgłaszany był problem.

 
 

Gwarancja producenta

Dotyczy produktów wyposażonych w kartę gwarancyjną producenta
 

więcej

Niedoręczona lub uszkodzona przesyłka

 Sprawdź szczegóły ubezpieczenia
 

więcej

Zwrot bez podania przyczyny

Pamiętaj, każdy towar zawsze możesz zwrócić. Zobacz szczegóły.
 

więcej

Reklamacja niedoręczonej lub uszkodzonej przesyłki

Zachęcamy do korzystania z formy wysyłki ubezpieczonym kurierem, w przypadku zaginięcia przesyłki zwracana jest całość wartości towaru.
Przesyłki Poczty Polskiej i Inpostu, które wysyłamy są nieubezpieczone. Listy ekonomiczne oraz priorytetowe (zwykłe) są wysyłane bez potwierdzenia nadania.

Jeżeli przesyłka dotrze uszkodzona (kurierska)

Uszkodzenia zewnętrzne - Jeżeli przy odbiorze przesyłki okaże się, że: pudełko jest rozerwane, taśma naruszona lub nosi ślady otwierania, zawartość wydaje się być naruszona, wówczas prosimy, aby w obecności doręczyciela lub pracownika poczty, sporządzić protokół szkody.

Uszkodzenia wewnętrzne - prosimy również sprawdzenie zawartości przesyłki, a także tkwiących w niej wad mechanicznych. Aby spisać protokół szkody konieczne jest podpisanie listu przewozowego. Po spisaniu protokołu szkody, należy skontaktować się ze sprzedawcą.

Reklamacje w placówce Poczty Polskiej

- zgłoszenie reklamacji następuje w formie pisemnej przy użyciu odpowiedniego formularza, wydanego nakładem Poczty Polskiej lub ustnie do protokołu.

Ustnie do protokołu może być zgłoszona reklamacja:

  1. w momencie odbierania przez adresata uszkodzonej przesyłki rejestrowanej z zastrzeżeniem wniesienia roszczenia o odszkodowanie,
  2. w przypadku odebrania przez nadawcę zwracanej do niego uszkodzonej przesyłki rejestrowanej, jeśli złożył on zastrzeżenie wniesienia roszczenia o odszkodowanie.

Firma „Midas” na wyraźną prośbę może zrzec się praw dochodzenia odszkodowania na rzecz adresata.

Serwis

Masz problem z zakupionym w naszej firmie sprzętem? Chcesz złożyć reklamację?

poniedziałek - piątek 8:00 - 16:00

serwis@emidas.com.pl

GG 2878386

Daniel Koniecko

Koordynator Prac Serwisowych
  • SVEN - głośniki komputerowe
  • s
  • CASO DESIGN - wysokiej jakości produkty AGD
  • s
  • SKG - wysokiej jakości wyciskarki do soków
All rights reserved © Electric Midas
Created: detalstudio.pl & wojcikowski.it